Tevredenheid
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wij vinden het erg belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Wat kunt u doen?
Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan. Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact opnemen via de receptie op nummer 0578-745031 of per mail (info@parodontologieepe.nl), zodat de tandarts tijd voor u kan maken.
U kunt ook kijken op allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) , tel. 0900-202 5012.
Klachtenfunctionaris
Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
In de gevallen dat u zich niet kunt vinden in de voorgestelde behandelingsmogelijkheden is het mogelijk om dit te overleggen met een gecertificeerde collega parodontoloog NVvP. Die kan met u alle gegevens nogmaals op een rijtje zetten en dit met u bespreken. Deze tweede mening is helaas niet kosteloos.
Voor verdere vragen kan u contact met ons opnemen.
0578-745031
Dagelijks zijn we telefonisch bereikbaar van 9-13u
Adres
Dwarsweg 11, 8161 CH, Epe
OPENINGSTIJDEN
Maandag: 8:15 – 16:45 uur
Dinsdag: 8:15 – 20:30 uur
Woensdag: voorlopig gesloten
Donderdag: 8:15 – 16:45 uur
Vrijdag: 8:15 – 16:45 uur