Eerste bezoek

Bij binnenkomst wordt u welkom geheten door onze baliemedewerkster. Zit zij niet op haar plek, neemt u dan plaats in de wachtkamer.

Vragenlijst
Mocht u de gezondheidsvragenlijst nog niet in hebben gevuld, dan is daar nu de gelegenheid voor. Om u zo goed mogelijk te helpen is het voor ons belangrijk dat wij juist en volledig worden geïnformeerd over uw gezondheid, leefstijl en medische geschiedenis. Wij willen u vragen om de gezondheidsvragenlijst naar alle eerlijkheid in te vullen. Alle privacygevoelige gegevens worden volgens de privacywetgeving (AVG-richtlijnen) gedocumenteerd.
Alle medewerkers van Parodontologie Epe hebben een beroepsgeheim.

Wensen, klachten en onderzoek
Na kennismaking en het doornemen van uw wensen en klachten, zullen er eerst normale kleurenfoto’s gemaakt worden. Dit wordt bij ieder bezoek aan de parodontoloog herhaald om effecten van de behandeling te kunnen controleren. Nadien wordt in de mond een nauwkeurig onderzoek gedaan naar de conditie van het tandvlees. Dit gebeurt door middel van diverse metingen rondom tanden en kiezen.  Röntgenfoto’s worden zo nodig toegepast. Daarna wordt vastgesteld wat we moeten doen om uw gebit in een betere conditie te krijgen. Het plan wordt besproken en de begroting wordt meegeven.

Zorgverzekeraar
Bij uw eigen zorgverzekeraar kunt u nagaan welk gedeelte van de kostenbegroting wordt vergoed. Op de begroting die u van ons meekrijgt staan de U.P.T. (Uniforme Patiënt Tarief)-codes vermeld. Hier zal de verzekering naar vragen.

Informatie
U krijg een kopie van de brief naar de verwijzer, zodat uw ook thuis alles nog een rustig na kunt lezen. 

We zien u graag in onze praktijk.

Voor verdere vragen kan u contact met ons opnemen.

Contact formulier

0578-745031
Dagelijks zijn we telefonisch bereikbaar van 9-13u

Adres

Dwarsweg 11, 8161 CH, Epe

OPENINGSTIJDEN

Maandag: 8:15 – 17:00 uur
Dinsdag: 8:15 – 17:00 uur
Woensdag: voorlopig gesloten
Donderdag: 8:15 – 17:00 uur
Vrijdag: 8:15 – 17:00 uur